• JO15-1 in halve finale Achterhoek Cup

JO-15 1 is doorgedrongen tot de halve finale van de prestigieuze Achterhoek Cup. De ploeg van trainer Perry van der Wal speelt op woensdag 24 april om 19.00 uur tegen eersteklasser VIOD. De toegang is gratis.

Het is dit seizoen een genot om naar JO15-1 te kijken. De ploeg komt uit in de hoofdklasse en voetbalt fris, heeft een razendsnelle voorhoede (Kane O'Regan, Milan Pruiksma, Cas de Jonge en Norah van Ee), een technisch begaafd middenveld en met toptalent Jules Franssen een prachtige architect achterin (heren scouts, was u al wakker? ...hoewel, blijf trouwens maar lekker dutten, want wij willen hem niet kwijt!).

De ploeg kende al heel wat serieus blessureleed dit seizoen: gebroken armen, vingers en sleutelbenen en afgescheurde kruisbanden. Mooi om te zien dat ook de geblesseerde spelers er alle wedstrijden bij zijn. Dat komt ook door de prima sfeer in de ploeg; niet in het minst de verdienste van oefenmeester Perry van der Wal. Wat een fantastische trainer is dat: tactisch sterk, zeer betrokken bij zijn ploeg en altijd positief! Die stimulerende aanpak heeft niet alleen effect op de stemming in de ploeg, maar ook op het voetbal. Perry's positieve coaching vergroot het zelfvertrouwen van de spelers, die dit seizoen met de week beter lijken te worden.

Denkt u nu - en dat denkt u vast: dat zou ik wel eens van dicht bij willen bekijken: 24 april naar Doetinchem voor de halve finale van de Achterhoek Cup!