• Sponsor worden

Download hier de speciale sponsorbrochure van de actie voor een tweede kunstgrasveld.

Sportclub Lochem is een dynamische club die met meer dan 800 leden midden in de samenleving staat. Vanuit die hoedanigheid kan het uitermate interessant zijn voor uw organisatie om onze club te ondersteunen middels sponsoring. En dat kan! Van een reclamebord, teamsponsoring, shirtsponsoring of een banner op de site. Sportclub Lochem biedt diverse mogelijkheden om publiciteit te generen voor uw organisatie. En niet te vergeten: uw support aan Sportclub Lochem draagt bij aan de ontwikkeling van de jeugd en de breedtesport in het algemeen!

Sportclub Lochem heeft een actieve sponsorcommissie die u graag van dienst is bij het zoeken en vinden van een passende sponsoring. We hebben een breed scala aan mogelijkheden om de club te ondersteunen.

Hebt u vragen over mogelijke sponsormogelijkheden bij Sportclub Lochem, mail dan naar sponsorcommissie@sportclublochem.nl.
Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op. Uiteraard kunt u ons ook persoonlijk benaderen.

De leden van onze sponsorcommissie zijn:

• Otto de Jong
  • Nick Brigg
  • Ruben Boonk
  • Tom Veeze
  • Gerrit Aanstoot
  • Jakob Boelens
  • Gertjan Kuiper

Hartelijke groet en wellicht tot binnenkort!