• Vrijwilligers

Sportclub Lochem is een vereniging met bijna 800 leden. Binnen de vereniging zijn geen betaalde medewerkers; alles wordt door vrijwilligers gedaan (met uitzondering van de selectietrainers van de senioren en junioren en de schoonmaakdienst). Per seizoen zijn er zo'n 150 vrijwilligers actief om de club draaiend te houden. Niet alleen trainers en leiders zijn vrijwilligers, maar ook de kantine, onderhoud van het sportcomplex en activiteiten worden door vrijwilligers geregeld. Daarnaast zijn er mensen actief in het bestuur en diverse commissies.

Wil jij ook vrijwilliger worden bij Sportclub Lochem? Wij ontvangen je met open armen! Cindy ten Elshof kan je alles vertellen over de verschillende functies en onze faciliteiten voor vrijwilligers: cindytenelshof@sportclublochem.nl