• Activia 1 - Sp Lochem 1

Activia - Lochem

Activia is niet bepaald in de winning mood. De ploeg van trainer Sander Hulshof haalde de laatste zes wedstrijden geen enkel punt. Een van die nederlagen leed Activia in januari in het inhaalduel tegen Sportclub Lochem.

Lochem daarentegen blijft maar winnen en staat ook in de derde periode bovenaan. Vorige week creëerde de ploeg van trainer Golstein veel kansen tegen Vaassen en dankzij uitstekend keeperswerk van de Vaassense goalie bleef het uiteindelijk bij een 3-1 overwinning. De jeugdige aanvalsleider Thijs van Oostrum blijft achtervolgd worden door blessureleed. Of hij dit seizoen nog in actie komt, is maar zeer de vraag. Zijn vervanger Nick Brigg begint zijn draai in de hoofdmacht te vinden. Hij scoorde drie doelpunten in de laatste twee duels.

De aftrap in Twello is om 14.00 uur.