• Kleding commissie

Sportclub Lochem beschikt over een enthousiaste en actieve kledingcommissie. De kledingcommissie verzorgt de wedstrijdkleding en gesponsorde kleding van alle teams en vrijwilligers. Deze kleding is eigendom van de club.

Het wedstijdtenue bestaat uit een blauw shirt met gele balk, een blauw broekje met gele balk en blauwe kousen met een geel accent. De wedstrijdkleding wordt door de club ter beschikking gesteld. Alleen de kousen worden door de leden zelf aangeschaft. Dit kan bij de kledingcommissie of in de kantine.

Elk spelend lid krijgt een presentatiepak, een thermoshirt, een wedstrijdbroekje en een tas in bruikleen. Het wedstrijdshirt blijft altijd in de team tas.

Kleding wat gedragen wordt tijdens de trainingen dient door de leden zelf aangeschaft te worden. De trainingspakken kunnen via de webshop besteld worden.

De in bruikleen gegeven kleding mag niet op de trainingen gedragen worden. Die zijn alleen om naar de wedstrijden te dragen!

De kledingcommissie verzorgt ook de jassen, polo’s, scheidsrechtertenues en trainingspakken voor de trainers, leiders, scheidsrechters en vrijwilligers. Deze kleding mag alleen gedragen worden tijdens het uitvoeren van de vrijwilligertaak en moeten na beëindiging van de functie weer ingeleverd worden.

Voor alle vragen over de kleding van Sportclub Lochem zijn wij te ereiken via kledingcommissie@sportclublochem.nl

Namens de kledingcommissie:
Esther Hakkert