• Dit is een mooie aktie hoor!!

DAKA, één van onze trouwe sponsors heeft een wel hele mooie aktie voor alle leden van Sportclub Lochem. Je krijgt als lid van Sportclub Lochem 10% KORTING op voetbalschoenen en accesoires en je spaart nog eens 4% extra! Het enige wat je daarvoor moet doen is de DAKA VIP-app downloaden. (zie de gebruiksaanwijzing hiernaast)

Daarnaast ontvang je als eenmalige introductie van de VIP-app direct € 5,= shoptegoed!  Maar last but not least: Je ondersteunt ook Sportclub Lochem door de app te gebruiken!

Redenen genoeg dus om de app te gebruiken! Veel shopplezier en zeker ook veel korting gewenst!

De Sponsorcommissie

DÉ ONLINE SPORTWINKEL Als het om sportkleding, sportschoenen of wintersport gaat is Daka dé online sportwinkel! Daka Sport biedt een ruim assortiment sportkleding en sport hardwaren voor dames, heren en kinderen. Shop bij Daka uit een uitgebreide collectie aan kleding en hardwaren van sporten als voetbal, hockey, tennis, wintersport en running. In alle sporten bieden wij een assortiment vol A-merken, zoals Asics, Björn Borg, Napapijri, Adidas, Nike, Air Force of Wilson. De van oorsprong in Rotterdam opererende sportketen kent nu filialen over het hele land.