• Zondag Lochem 1 thuis: Berach Mol pupil van de week

Aanstaande zondag speelt Lochem 1 de topper tegen SC Rheden! Een mooie club met een roemrijke historie. Nog geen tien jaar geleden was SC Rheden hoofdklasser. Een van de spelers die er toen ook al bij was: Patrick d’Hulst. De 32-jarige goalgetter wist vorig seizoen maar liefst 30 keer te scoren en ook dit seizoen staat hij op de tweede plek in de topscorersranglijst in 3C met 7 doelpunten. Lochem is dus gewaarschuwd!

Pupil van de week
Deze week is Berach Mol pupil van de week bij SP Lochem. Berach is zeven jaar en zijn favoriete club in het betaald voetbal is Ajax. In de voetbalschool-competitie speelt hij bij Go Ahead Eagles en na de winterstop gaat hij in de JO8-1 spelen. Zijn favoriete speler in het eerste van Lochem is Ruben Boonk.