• Nahdie behandelt blessures

Geblesseerde spelers van Sportclub Lochem kunnen vanaf deze week elke dinsdagavond terecht op de club voor advies en behandeling. Nahdie ten Pas (19) van Sports & Science is dan aanwezig van 18:30 uur tot 20:30 uur. Voor screening en lichamelijk onderzoek; sportmassage; tapen; loop-en sprong techniek; motorisch onderzoek en advies; en revalidatie training.

Het tijdvak van 19:15 uur tot 20:00 uur is gereserveerd voor de selectieteams 1 en 2. Daarvoor en daarna is er vrije inloop en is Nahdie ook op het trainingsveld aanwezig.

De behandelingsruimte is de EHBO-ruimte naast kleedkamer 1, waar fysiotherapeut Floriaan Wansink van Sports & Science samen met Nahdie als fysio-assistent al twee jaar iedere zondag klaar staat voor de mannen van Lochem 1.

Volgend seizoen wordt mogelijk al de aanwezigheid van Nahdie uitgebreid met een tweede behandelavond: de donderdagavond.

Sports & Science en Sportclub Lochem intensiveren hiermee hun samenwerking. Verbeterde prestatie, plezier en preventie staan daarbij voorop. Sportclub Lochem is dan ook verheugd dat Sports & Science haar specifieke expertise op het gebied van sport, preventie en herstel met de club wil delen.