• Verbeterde sportmedische begeleiding dankzij Sports & Science

Sportclub Lochem en Sports & Science gaan vanaf dit seizoen nog intensiever samenwerken om de sportmedische begeleiding - en daarmee voetbalplezier en prestaties - van al onze spelers te verbeteren. Sports & Science is ons hierin geweldig tegemoet gekomen. Daar zijn we als vereniging enorm blij mee.

Het team van Sports & Science staat voor jullie klaar langs het veld en bij Sports & Science aan de Hoeflingweg. Onderstaand het overzicht waar iedereen die lid is van onze club, gebruik van kan maken.

Verzorging

• Nahdie staat op dinsdag- en donderdagavond van 18.30-19.30 uur bij Sportclub Lochem klaar voor alle teams, zowel jeugd als senioren. Van 19:30 tot 20:30 is Nahdie voor het 1e en 2e elftal aanwezig.
  • Vrijdag een vrijblijvende inloop spreek-halfuur van 20:00-20:30 bij Nahdie (zonder afspraak bij Sports & Science.

Fysiotherapie
  • App service voor vragen en/of advies met Floriaan (0613929805) / Nahdie (0657122773).
  • Telefonisch advies van een fysiotherapeut.
  • Behandeling met voorrang binnen 48 uur (verzekering op eigen verantwoording).
  • Iedere maandag om 16.30 uur een speciaal fysiotherapiespreekuur (op afspraak) voor advies en second opinion bij een fysiotherapeut.

Overig
  • Bij slecht weer 1x gratis uitwijk voor een training bij Sports & Science voor alle teams.
  • Jaarlijks een fysieke fitheidstest voor alle volwassen spelers.
  • Screening motoriek jeugd.
  • Looptraining workshop voor de trainers.
  • Loopscholing en advies voor jeugd- en senioren elftallen.
  • Sportabonnement tegen gereduceerd tarief voor alle leden.

Eind november een informatieavond over schoeisel (hakjes, (steun)zolen, nop-type, schoenen ect.) op de planning! Dus houdt de website van Sportclub Lochem en Sports & Science in de gaten.