• Seizoensaftrap voor leiders en trainers

Voetbalcafé ‘Sportclub Lochem Inside’
Seizoensaftrap voor leiders en trainers

Wie gaat er dan wél over de hesjes? Waar is het bestuur nu (in godsnaam) weer mee bezig? Waarom drinkt 1e elftaltrainer Henry Golstein eigenlijk nooit bier? Telt meidenvoetbal nog steeds niet mee bij Sportclub Lochem, of moeten we maar eens ophouden dat te roepen? Wanneer krijg ik (nu eindelijk) de sleutel van het complex? Op vrijdag 6 september trappen we het nieuwe voetbalseizoen af met alle leiders en trainers van Sportclub Lochem. Tuurlijk, boordevol praktische informatie, maar er is ook plaats voor opinie, relativering en humor!

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven. De legendarische uitspraak wordt vaak aan Kees Jansma toegeschreven, maar blijkt al van eind 19e eeuw te zijn. Natuurlijk nemen we voetbal ook bij Lochem heel serieus, maar af en toe mogen we ook best een beetje lachen, al is het maar om onszelf. Daarom hebben we voor de seizoenstart een gevarieerd programma bedacht. Interviews, polls, onthullende vragen maar vooral praktische tips en trics om je leven als trainer of leider van Sportclub Lochem zo aangenaam mogelijk te maken.

Je kunt er natuurlijk voor kiezen vrijdag 6 september lekker naast je vrouw of je man op de bank te schuiven. Of voorrang te geven aan de verjaardag van je betweterige achterneef met die slechte adem. Maar daar ga je dan wel de rest van het seizoen spijt van krijgen. Dus niet achteraf komen klagen dat wij je niet gewaarschuwd hebben .

Voetbalcafé Sportclub Lochem Inside
Vrijdag 6 september 20.00 – 21.30 uur (Let op! Aanvangstijd was eerst 20.30 uur maar is vervroegd ivm 35 + competitie en interlandvoetbal)
Aan het einde van de Elzelaan in ons eigen Bastion
Voor alle leiders en trainers van Sportclub Lochem