• Sinterklaas op bezoek bij Sportclub Lochem

Vrijdagmiddag 29 november was het weer zover. Sinterklaas heeft zijn jaarlijkse bezoek aan de jongste jeugd van Sportclub Lochem gebracht. Eerst bij de kinderen van de sport in en daarna bij de kinderen van voetbalschool. Na veel en vooral zuiver gezang kwam de Sint samen met zijn 2 pieten, Ronaldo en Messi, met het nodige strooigoed de kantine binnen.
Na even een praatje gemaakt te hebben met alle kinderen en er wat gedronken en gegeten kon worden, moest er een zo hoog mogelijke toren van cadeaus gemaakt worden. Vervolgens moest er natuurlijk ook nog gevoetbald worden met de pieten. Dit werd een zeer fanatieke wedstrijd waarbij er gelukkig geen kinderen en pieten geblesseerd raakten. Hierna was het tijd voor Sinterklaas en zijn pieten om te vertrekken. Na het uitzwaaien en toezingen van de Sint kreeg iedereen een mooie pet in de kleuren van sportclub Lochem. Deze zijn mede mogelijk gemaakt door Multicopy Lochem.

P.s Na de winterstop schuiven er weer wat kinderen door van de voetbalschool naar onder 8 en van de sport in naar de voetbalschool. Bij de sport in van 4 tot 6/7jaar zijn er nog plekken vrij en bij de voetbalschool van 6/7 tot 8/9 jaar kun je op woensdagmiddag meetrainen en, afhankelijk van hoeveel kinderen er zijn, op zaterdagwedstrijdjes spelen. Dus heeft uw kind interesse mail dan voor info naar: dgw_gersen@kpnmail.nl