• Vanaf 15 augustus weer trainen op kunstgras

Op 12 en 13 augustus wordt het kunstgrasveld onderhouden en vanaf 15 augustus kan er weer worden getraind. Oefenwedstrijden zullen zoveel mogelijk op de velden van de tegenstander moeten worden gespeeld.

Het voetbalseizoen op de Elze start op 10 en 11 augustus met het internationale U19 toernooi. In de dagen daarna vindt het jaarlijkse onderhoud aan het kunstgras plaats. Vervolgens kunnen teams die dat willen, starten met trainen op het kunstgras.

Het grote onderhoud aan de velden is in volle gang. De afgelopen weken is het gras flink onder handen genomen. Toch is het gras in augustus nog niet sterk genoeg. Daarom gelden voorlopig de volgende afspraken:

• We verzoeken iedereen met klem de grasvelden niet te betreden
  • Doordeweekse oefenwedstrijden in de aanloop naar het seizoen 2019-2020 kunnen niet op ons complex worden gespeeld. Alleen op die manier kunnen zoveel mogelijk teams van het kunstgrasveld gebruik maken.
  • Zodra de grasvelden weer beschikbaar zijn communiceren we dit op de site.