• Zaterdag blijft de mooiste dag van de week!

Ondanks alle Corona beperkingen was het weer een fijne zaterdag op de Elze. Mooi om te zien hoe trainers initiatief nemen en naast onderlinge wedstrijden ook met verscheidene teams samen volledige toernooien organiseren, zelfs met muzikale omlijsting.

Geef ook voor komende zaterdag weer bij het wedstrijdsecretariaat aan (deadline woensdagavond) wat de plannen zijn. Daarna komt het programma weer op de site en zal weer alles in het werk worden gesteld om scheidsrechters te verzorgen. Hulde aan Piet & Peter, en aan Jeroen & Indy hiervoor en dankjewel aan jullie allemaal, dat jullie nu al wekenlang ervoor zorgen dat onze jeugdleden, van Sport-in tot aan O19, meiden en jongens, ondanks alle beperkingen kunnen blijven voetballen en mogen ervaren dat 1 ding als een paal boven water blijft staan:

"De zaterdag blijft de mooiste dag van de week"