• Zondag op de Elze: Lochem 1 - HC '03 1 en Thijm El Saadi pupil van de week

Na negen wedstrijden vinden we Lochem terug op de vijfde plaats in de 3e klasse C. Er werd tot nog toe drie keer verloren, waarvan de nederlagen tegen Doetinchem en Ruurlo eigenlijk onnodig waren. Met wat meer geluk hadden we de op de derde plek kunnen staan. Ook op het gebied van blessures zit het tegen. Spits Thijs van Oostrum leek na een lange periode van blessures weer terug te zijn, maar afgelopen zondag tegen Ruurlo schoot zijn schouder opnieuw uit de kom. Ook Dennis Hilferink, Bas Menop en Etienne de Jager ontbraken zondag vanwege blessures op het wedstrijdformulier.

Hopelijk kan Henry Golstein morgen weer beschikken over zijn sterkste formatie en kan Lochem zicht blijven houden op het bovenste deel van de ranglijst.

Thijm El Saadi is pupil van de week
Onze pupil van de week is Thijm El Saadi. Hij is een groot fan van Liverpool en zijn favoriete speler is Mohamed Salah. In de voetbalschoolcompetitie zit Thijm in het team van Go Ahead Eagles. Veel plezier morgen Thijm!