• Technische Commissie Update (3)

Hoofdtrainers nieuwe seizoen

Na de eerste berichten over het meidenvoetbal, “teamindeling in het algemeen” en “nieuwe” leeftijdscategorieen, nu een bericht over onze nieuwe hoofdtrainers.

We zijn als TC blij en trots om jullie de hoofdtrainers voor het komende voetbalseizoen bij de jeugd te presenteren. Allereerst willen we echter de hoofdtrainers die na dit seizoen SP Lochem verlaten, Richard Klomp, Erwin Elders en Wouter Loman enorm bedanken voor hun inzet bij onze vereniging. Natuurlijk wensen we hen veel succes in het vervolg van hun trainersloopbaan!

In het komende seizoen ligt er weer een mooie en grote uitdaging te wachten. We willen onze jeugdopleiding verder ontwikkelen. We willen dat voetbal nog meer voorop staat, voetbal gericht op ontwikkeling en uiteindelijk beter worden. Natuurlijk willen we ook in de jeugd “winnen” maar niet ten koste van alles, niet ten koste van voetbalontwikkeling van spelers, niet ten koste van clubwaarden. “Iedereen doet mee” en ambitie samen laten gaan, dat is het doel Met de volgende trainers gaan we dit het komende seizoen realiseren:

• Meidenvoetbal: Henk Hagen
  • Onder 9: Martijn Spruijt
  • Onder 11: Youssef Kora
  • Onder 13: Pieter Franssen
  • Onder 15: Perry van der Wal
  • Onder 17: Dennis Wentink
  • Onder 19: Michiel Brunshorst

Later volgt nog in meer detail informatie over de Lochem Academy die we bij de pupillen gaan lanceren.

Tot zover onze 3e update
Namens de TC,
met vriendelijke groeten,

Pieter Franssen