• wedstrijdwijzigingen

Zoals een ieder inmiddels wel heeft meegekregen heeft de club besloten om in gezamelijk overleg met alle betrokkenen (bijna) alle thuiswedstrijden in de 1e bekerronde te wijzigen/verplaatsen. De meeste thuiswedstrijden worden tóch bij de tegenstander gespeeld. Echter volgens het officiële KNVB-programma blijft in die gevallen Sportclub Lochem tóch de thuisspelende vereniging op papier. Dat werkt natuurlijk verwarrend, zo ook onder onze "gele programma-button" rechtsbovenaan de homepage van de website en op de teampagina's.

We zijn echter op dit moment nog niet in staat om op de website een locatie aan tegeven bij de diverse (gewijzigde) wedstrijden. Onze tip is dan ook om op voetbal.nl, op de voetbal.nl-app of de wedstrijdzaken-app te checken waar de wedstrijd gespeeld gaat worden. Klik op de wedstrijd waar het om gaat, en de locatie is zichtbaar. Helaas is het even zo....

De PR-commissie

zie ook: