• Sport-In

Sport-In bij Sportclub Lochem

Voetballen is voor veel kinderen een leuke sport. Lekker samen buiten bezig zijn met een bal. Door samen te sporten maak je kennis met andere kinderen en leer je nieuwe vriendjes kennen.

De Sport In bij Sportclub Lochem is een inlooptraining voor kinderen van 4 tot en met 6 jaar, die graag willen leren voetballen, of eens willen kijken of ze voetballen leuk vinden. Door veel met een bal te spelen, krijgen de kinderen balgevoel en leren ze gaandeweg samen te spelen. De trainingen zijn op zaterdagmorgen van 09:45 uur tot 10:45 uur onder begeleiding van een vast team van trainers, die de kinderen met veel enthousiasme de beginselen van het voetballen leren.

Na afloop van de training drinken we samen een beker ranja. De training is gratis en er is geen verplicht lidmaatschap. Om een goed inzicht te hebben in de ledenlijst vragen wij wel naar de naam, adres en geboortedatum van nieuwe spelers.
De spelers van de Sport In worden elk seizoen uitgenodigd om, samen met de spelers van de Voetbalschool deel te nemen aan het Sinterklaasfeest op de vrijdagavond voor 5 december in ons clubgebouw Het Bastion en de PaasPret op de zaterdag voor Pasen.
Bij de Sport In staat plezier voorop!

Voor elke zomer- en winterstop wordt in overleg met de trainers door de coördinator Sport In en Voetbalschool vastgesteld welke kinderen van 6 jaar doorstromen naar de Voetbalschool. Vanaf dat moment volgt een verplicht lidmaatschap en gaan de kinderen op een vaste dag per week trainen en op zaterdagmorgen een onderlinge 4 tegen 4 competitie spelen.
De ouders van de betreffende kinderen worden hierover voorafgaand door de coördinator geïnformeerd.

Kom gerust eens kijken of meedoen op zaterdagmorgen!
Voor meer informatie kun je ook contact opnemen met Koen Stekkinger.