• Lid worden van Sportclub Lochem

Iedereen kan voetballen bij Sportclub Lochem!

De allerkleinsten
Jongens en meisjes tot zes jaar, kunnen op zaterdagochtend van 10.00 tot 11.00 uur onder deskundige begeleiding kennis maken met voetbal. Na afloop krijgen ze een glaasje ranja. Hiervoor hoef je geen lid te worden, dit is helemaal gratis en vrijblijvend. De jeugd wordt ingedeeld op geboortejaar.
De iets oudere spelertjes gaan lekker voetballen in de voetbalschool. De voetbalschool traint 1 keer in de week op woensdagmiddag. Zaterdags worden er wedstrijdjes gespeeld, 4 tegen 4. Na de voetbalschool wordt je ingedeeld bij de pupillen

Oudere pupillen, junioren en senioren
Ben je al iets ouder, meld je dan aan via de link hieronder. De technische commissie zal er voor zorgen dat je wordt ingedeeld in een passend team. Je bent dan automatisch ingeschreven bij de KNVB.

*IK WIL LID WORDEN VAN SPORTCLUB LOCHEM*

Steunende leden

Naast spelend lid worden kun je er ook voor kiezen om SP Lochem financieel te ondersteunen. Dat kan op verschillende manieren:

- Donateur worden: klik *hier* voor meer info
- Vriend van SP Lochem worden: klik *hier* voor meer info
- Lid worden van de Ladies Corner (vóór en dóór vrouwen): klik *hier*

Je hebt als steunend lid de mogelijkheid om mee te doen met de trainingsgroep van de heren of dames.