• ALV 10 december

Op vrijdag 10 december 2021 is er weer een Algemene Ledenvergadering van Sportclub Lochem.

Update 2 december 2021
Let op! Eerder was deze bijeenkomst in verband met de coronamaatregelen om 18.00 uur bij Bousema gepland. Maar omdat de horeca om17.00 uur gesloten dient te zijn, zal de bijeenkomst toch online via Teams plaatsvinden. De aanvang is op de gebruikelijke tijd: 20.00 uur.

We vragen je van tevoren aan te melden, zodat we je de Teamslink per mail kunnen sturen. Aanmelden kan via deze link.

De ALV is voor al onze leden en/of hun ouders, sponsoren, donateurs, vrijwilligers, leden van Ladies Corner en Vrienden Sportclub Lochem. De agenda wordt gepubliceerd via onze website. Mocht er tijdens de ALV een onderwerp in stemming worden gebracht, dan hebben leden en rustende leden (bonds- en verenigingsleden) stemrecht.

De agenda voor deze ALV vind je hier.