• Grote Clubactie 2023

In September kan de jeugd onder 10 tot met de jeugd onder 13 weer loten verkopen voor de Grote Clubactie!

De teambegeleiding wordt voorzien van een draaiboek Grote Clubactie en de top verkopers ontvangen een prijsje. Er is ook een prijs te winnen als 20 of meer loten worden verkocht.

De lotenverkoop start op zaterdag 23 september en er mag 3 weken worden verkocht  Vanaf zaterdag 14 oktober tot en met zaterdag 21 oktober worden de boekjes per team terug verwacht, ook graag het boekje als er geen loten zijn verkocht.

Eind November worden de topverkopers en de 20+ verkopers uitgenodigd voor de prijsuitreiking.

In deze tijden van weinig inkomsten bij de club, moeten we zorgen, dat er veel loten worden verkocht, van elke 3 euro (1 lot) gaat er 2,40 euro naar de club.

Bij Sp Lochem doen we alles samen, dus laten we deze actie ook samen ondersteunen door 1 of meerder loten te kopen.