• Mini Kicker Toernooi 2024

Het Mini Kicker toernooi is al een flink aantal jaren een jaarlijks terugkerend evenement, dat wordt georganiseerd voor onze jongste leden, beter bekend als de Voetbalschool.

Het Mini Kicker toernooi heeft zijn naam te danken aan onze Duitse Freunde van Germania Datteln uit Duitsland. In de begin jaren waren zij ook altijd aanwezig op het Toernooi en bleven dan meestal het weekend op ons complex overnachten.

Het Mini Kicker toernooi is een jaarlijks terugkerend toernooi georganiseerd door Sportclub Lochem. Een kleine groep vrijwilligers zet zich in om dit toernooi in goede banen te leiden.

Dit jaar komen de deelnemers uit onderstaande verenigingen.

- Vv DEO uit Borculo

- Zvv de Hoven uit de Hoven

- Avv PAX uit Hengelo gld

- Sv Enter uit Enter

- Fc Eibergen uit Eibergen

- Sp Markelo uit Markelo

- Vv Witkampers uit Laren gld

- Sp Lochem

Toernooi Programma

Vrijdag avond:

· 18.00 uur aanwezig zijn vrijwilligers, klaarzetten velden, ballen , hesjes, kleedkamer indeling, sponsor Beach vlaggen plaatsen, Speelkussen klaarzetten

Zaterdag ochtend:

· 8.00 uur aanwezig zijn vrijwilligers / kantine personeel,

· 8.30 uur aanmelden deelnemende teams,

· 8.45 uur voorbespreking toernooi met begeleiding deelnemende teams ,

· 9.00 uur opstellen deelnementeams bij ingang hoofdveld,

· 9.05 uur binnenkomst en voorstellen deelnemende teams,

· 9.15 uur start toernooi,

· 11.30 uur einde toernooi

· 11.35 uur Prijsuitreiking

Toernooi afspraken

Tijdens het Mini Kicker Toernooi wordt er 4 tegen 4 gespeeld op een veld van 20 bij 30 meter. De teambegeleiding staat op de zijkant, dus niet in het veld.

Het starten en eindigen van de wedstrijd wordt centraal geregeld. De wedstrijdduur is 13 minuten en er zijn 2 minuten voor het wisselen van veld voor de volgende wedstrijd. Er liggen hesjes bij het veld bij eventuele gelijke tenues. Het eerste genoemde team doet de hesjes aan

De ouders, opa’s en oma’s, vriendjes en vriendinnetjes zijn van harte welkom om dit toernooi te bezoeken.

Er is een speelkussen aanwezig en ook de EHBO afd Lochem is op het complex aanwezig.

De toegang is gratis

De sponsoren worden bedankt voor hun ondersteuning van dit Toernooi