• Clubvoetbaldagen bij Sportclub Lochem van 3 t/m 5 mei

UPDATE: zie de foto's van maandag onderaan dit artikel

Misschien had je er al wat van gehoord maar in de meivakantie van 2021 organiseert Sportclub Lochem van 3 tot en met 5 mei voor de eerste keer de Clubvoetbaldagen! *klick*

Geniet van 3 dagen vol voetbal & plezier
Lekker trainen, chillen met je (nieuwe) vrienden en strijden tijdens het toernooi. Een leukere invulling van je meivakantie in 2021 kunnen we niet bedenken. Iedereen van 6 t/m 13 jaar kan meedoen aan het 3-daagse voetbalkamp. Je slaapt gewoon lekker thuis.

Naast alle ‘tips & tricks’ krijg je iedere dag een lunch, doe je mee met de toffe animatie en natuurlijk kun je gave voetbalprijzen winnen. Het officiële Clubvoetbaldagen tenue mag je houden!

Je skills gaan niet alleen met sprongen vooruit; je hebt ook 3 dagen megaveel plezier tijdens het voetbalkamp. Niet voor niets krijgt Clubvoetbaldagen een rapportcijfer van 8,8.

Stichting Voetbal Helpt

De Clubvoetbaldagen is supporter van de Stichting Voetbal Helpt. Voor elke deelname draagt Clubvoetbaldagen een geldbedrag af aan de Stichting Voetbal Helpt.

Meer dan voetbal...
Ondersteun en help kinderen (6-15 jaar) die door de financiële thuissituatie niet aan voetbalactiviteiten in hun vakanties mee kunnen doen. Door deze kinderen in staat te stellen ook mee te doen aan voetbaldagen kunnen zij zich ook verheugen op de schoolvakantie. Een voetbalkamp is namelijk veel meer dan alleen voetballen.

Het helpt kinderen samen te werken, zich aan afspraken te houden, door te zetten, het verbeteren van je vaardigheden door middel van oefenen, nieuwe vrienden te maken, respect te hebben voor elkaar en om te gaan met verlies. Tevens geeft het kinderen het gevoel om erbij te horen en om zelfvertrouwen op te bouwen.

Deze waarden, het plezier hebben en de voor- en napret gun je elk kind. Helaas is bekend dat ±400.000 kinderen dit niet kunnen meemaken door de mindere financiële situatie. Door de stichting te steunen zorgt u ervoor dat we een aantal, van deze grote groep, toch deze waarden mee kunnen geven en hun leven daardoor mogelijk iets anders verloopt dan zonder deze ervaring.

Dit past natuurlijk helemaal bij onze slogan IEDEREEN DOET MEE BIJ SPORTCLUB LOCHEM!

CORONA-VIRUS (GARANTIE)
Het inschrijfgeld wordt 100% teruggestort als overheidsregels de voetbaldagen onmogelijk maken.

Meer informatie?
neem dan contact op met Clubvoetbaldagen via:
info@clubvoetbaldagen.nl

of stel je vraag aan Eddo Siebelink