• PR commissie

De PR commissie heeft als doel onze vereniging positief onder de aandacht te brengen en te houden in Lochem en omstreken. Het beleidsplan van de vereniging is daarbij ons uitgangspunt. Iedereen doet mee. We proberen de aandacht zoveel mogelijk te verdelen over alle teams, jong en oud, jongens en meisjes, goed presterend of juist succesvol op het gebied van fair play.

Een aantal van onze activiteiten:

• Beheer van de social media (Instagram en Facebook)
  • Beheer van de website van Sportclub Lochem
  • Contacten met de lokale en regionale pers
  • Ondersteunen van de communicatie bij grotere clubprojecten en activiteiten (beleidsplan, rookrvije club, Fair Play, sportvrijwilliger van het jaar, toenooien etc)

Meld je nieuws
In een grote vereniging met 800 leden, is er bijna elke dag wel nieuws te melden. Daar kunnen wij als PR commissie natuurlijk nooit allemaal bij zijn. Maar gelukkig heeft tegenwoordig iedereen een mobiel. Een foto en klein stukje tekst is snel gemaakt en gemaild.
Daarom is ons uitgangspunt: we doen het samen met onze 800 verslaggevers! Ook daar is de leus: iedereen doet mee! Dus heb je een leuk nieuwtje - een mooie reeks overwinningen, een vader of moeder die het hele seizoen de was heeft gedaan, de sportiefste speler van je team in het zonnetje zetten of een ander bijzonder weetje - stuur dan je foto en tekst naar prcommissie@sportclublochem.nl

Elmar Jense Websitebeheer en communicatie

Yaira Teunissen Social Media, specialiteit TikTok