• De Elze gesloten

Ons bereikte het nieuws dat er in de nacht van woensdag op donderdag een tragisch ongeval heeft plaatsgevonden, waarbij een 19-jarige speelster van de Witkampers ter plaatse overleed. Later op de dag is ook ons Sportclub Lochem-lid Kjell Hulshof aan zijn verwondingen overleden.

De gebeurtenis heeft grote impact op onze vereniging. Sportclub Lochem heeft daarom besloten alle sportieve activiteiten tot en met komend weekeinde af te lassen.

Leden, jeugdleden, trainers en leiders die er behoefte aan hebben, willen we graag de gelegenheid geven om zaterdagmiddag tussen 13:00 en 15:00 uur op ons sportpark Kjell te herdenken. Er zal tevens de mogelijkheid zijn om een bericht voor de familie achter te laten.

Sportclub Lochem wenst Erica, Roland en Teun en alle nabestaanden veel sterkte met dit vreselijke verlies. Onze gedachten zijn ook bij de overige leden van onze club die direct of indirect betrokken zijn geweest bij dit ongeval en natuurlijk bij onze vrienden van de Witkampers.