• Hou Jouw en Onze Gegevens Actueel

Sportclub Lochem is een sportvereniging met bijna 1.000 leden! Van veel van onze leden hebben we de juiste persoonlijke gegevens. Maar toen we een paar weken geleden de nieuwe kleding gingen uitreiken kregen we al snel door dat we ook een hele vracht aan gegevens missen. Dan gaat het vooral over het emailadres, mobiele telefoonnummer maar ook de teamindeling. Ook verhuizingen worden niet altijd doorgegeven.

Hoe kunnen we dit voorkomen?
Je kunt via je account van voetbal.nl via de website of via de app je gegevens heel makkelijk aanpassen. De gegevens die je daar namelijk invoert zijn direct gelinkt aan de ledenadministratie van Sportclub Lochem.
Ouders van leden die jonger zijn dan 16 jaar kunnen aangeven dat zij de gegevens van de kinderen beheren. Ook dit wil de ledenadministratie weten, dan kunnen ze dit verwerken in de administratie.

Mocht bovenstaande niet lukken, dan kan je natuurlijk ook een email sturen naar Arend Bouwmeester via Ledenadministratie@sportclublochem.nl

Voor wat betreft de teamindelingen, het betreffende TC-lid moet eventuele spelerswijzigingen in de teams doorgeven aan Arend en daarnaast even een mailtje sturen naar prcommissie@sportclublochem.nl . De PR-Cie past de indeling dan aan op de website.

Laten we dit samen oppakken, daar heeft iedereen in de toekomst voordeel van!