• Kampioenen!

Kampioenuh Oléé Oléééééééé

***UPDATE**

Voor de volledigheid: zowel de 19-1 als 16-2 hebben het gered!! Mooie jeugdprestaties bij Sportclub Lochem!

Afgelopen weekend zijn de meiden van de MO15 én de MO17 kampioen geworden in hun klasse. Puike prestatie hoor. Betekent maar weer dat ons meiden en vrouwen voetbal lekker draait! Gefeliciteerd meiden en trainers! Ook het JO11-1 team was al kampioen waardoor we nu al kunnen spreken van een mega succesvolle Sportclub Lochem Jeugd!
Ook de JO12-1 is kampioen geworden. Er was/is nog wel een klein doelsaldo-dingetje, maar dat mag de pret niet drukken voor de mannen en meiden van trainer Valentijn! Ook jullie van harte proficiat

En dan aanstaand weekend: SUPER SATURDAY!!!!
De JO19-1 en JO16-2 kunnen aanstaande zaterdag 3 juni de (spreekwoordelijke) schaal in ontvangst nemen. De mannen van trainer Snellink en zijn trouwe kompaan Abe moeten om 15:15 thuis aantreden tegen Varsseveld JO19-1. Alleen winst is goed genoeg voor het kampioenschap.
De JO16-2 neemt het om 14:00 uur op tegen de Hengeveldse vrienden van WVV'34 JO 16-1. Met een gelijkspel zullen ze zich kampioen kunnen noemen van de 3e klasse-2, maar de mannen gaan natuurlijk voor de winst!

Kom dus allen kijken aanstaande zaterdag! het kan wel eens hééél gezellig worden!