• INSCHRIJFFORMULIER

Via het onderstaande inschrijfformulier meld je je via de KNVB aan bij Sportclub Lochem.

Naast deze aanmelding hebben wij nog nog een aantal andere gegevens van je nodig:

1. een ondertekend incassoformulier, zodat we je contributie automatisch kunnen afschrijven
  2. een AVG-verklaring, zodat we weten hoe jij wil dat we als club omgaan met je gegevens
  3. een vrijwilligersenquete, zodat we weten voor welk soort vrijwilligerswerk we jou - of je ouders - kunnen benaderen

Deze gegevens kun je allemaal invullen op dit formulier. Na het invullen kun je het per mail aanleveren bij de ledenadministratie@sportclublochem.nl .

Aanmelden seniorleden zonder team
Wil je als nieuw seniorlid komen voetballen bij onze club? Neem dan vóór je aanmelding eerst contact op met de Technische Commissie via bestuurslidtc@sportclubochem.nl. Samen kunnen jullie dan overleggen of er een team is dat past bij je leeftijd, je voorkeuren en je sportieve ambities.