• INSCHRIJFFORMULIER

Via het onderstaande inschrijfformulier meld je je via de KNVB aan bij Sportclub Lochem.

DIRECT NAAR INSCHRIJFFORMULIER

Naast deze aanmelding hebben wij nog nog een aantal andere gegevens van je nodig:

1. een ondertekend incassoformulier, zodat we je contributie automatisch kunnen afschrijven
  2. een AVG-verklaring, zodat we weten hoe jij wil dat we als club omgaan met je gegevens
  3. een vrijwilligersenquete, zodat we weten voor welk soort vrijwilligerswerk we jou - of je ouders - kunnen benaderen

Deze gegevens kun je allemaal invullen op dit formulier. Na het invullen kun je het per mail aanleveren bij de ledenadministratie@sportclublochem.nl .

Aanmelden seniorleden zonder team
Wil je als nieuw seniorlid komen voetballen bij onze club? Neem dan vóór je aanmelding eerst contact op met de Technische Commissie via bestuurslidtc@sportclubochem.nl. Samen kunnen jullie dan overleggen of er een team is dat past bij je leeftijd, je voorkeuren en je sportieve ambities.