• Donateur worden van SP Lochem

Jouw voetbalclub steunen kan op verschillende manieren. Een van die manieren is donateur worden van Sportclub Lochem. Zo werkt het:

• Je wordt lid voor een periode van minimaal 1 jaar
  • Je minimale donatie bedraagt € 10,00 euro per jaar voor donateurs ouder dan 65 jaar. Voor jongere donateurs bedraagt de minimale donatie € 25,00 per jaar
  • Een donateur ondersteunt en is supporter van Sportclub Lochem.
  • Op vertoon van de donateurskaart krijg je gratis toegang tot de thuiswedstrijden van Sportclub Lochem 1.
  • De inning van je bijdrage vindt plaats via automatische incasso. Zonder automatische incasso wordt er een rekening verzonden aan het begin van het voetbalseizoen.

Ook Donateur worden? Download dan het aanmeldformulier, vul het in en mail het naar Ledenadministratie@sportclubLochem,nl of gooi het in de bus op Keppelskamp 5 te Lochem.