• Aanvullende coronamaatregelen: laat je testen in geval van risico!

Vorige week heeft het kabinet een aantal aanvullende maatregelen aangekondigd die deels ook voor sportverenigingen gelden. Vooral voor onze kantine heeft dit consequenties.

Zo zullen mensen vooraf moeten reserveren, is een gezondheidscheck verplicht en gaan we mensen op vrijwillige basis vragen hun contactgegevens achter te laten, zodat er in geval van besmetting contactonderzoek kan plaatsvinden. De komende dagen wordt dit beleid ingevoerd op de club.

Om er ook daarnaast te zorgen dat we als vereniging niet bijdragen aan verdere verspreiding van het coronavirus, gelden met ingang van vandaag een aantal maatregelen.

• Van leden die in een risicogebied zijn geweest (de oranje gebieden zoals aangegeven door de rijksoverheid) verwachten we dat ze zich laten testen op corona. Pas bij een negatieve uitslag zijn ze weer welkom op het complex en kunnen ze weer deelnemen aan trainingen en wedstrijden.
  • Van leden die in de nabijheid van een besmettingshaard zijn geweest – zoals recentelijk op camping De Appelhof – vragen we hetzelfde: laat je testen en kom pas naar de club zodra je een negatieve uitslag hebt.
We rekenen op jullie begrip. Voor eventuele vragen kun je terecht bij Martijn Vorselman, bestuurslid Facilitaire zaken, tel. 06 – 12 36 17 18.