• Aftrapmodule Startende Jeugdtrainers

KNVB Aftrapmodule startende jeugdtrainers bij Sportclub Lochem

Als Sportclub Lochem zijn we trots dat we zoveel jeugdtrainers hebben en die willen wij, en de KNVB, graag ondersteunen in die rol. De KNVB organiseert een welkomstprogramma voor jeugdtrainers en Sportclub Lochem doet hieraan mee.

Wat houdt het precies in?
We proberen jeugdige of minder ervaren trainers te helpen bij wat het precies inhoud om trainer te zijn en wat erbij komt kijken. Hiervoor is op 4 maart een bijeenkomst op de club waar de KNVB onderwerpen bespreekt die jullie kunnen helpen. Ook krijgen jullie online toegang tot een trainersdashboard en e-learning. Dit alles om jullie te verbeteren als trainer en te ondersteunen waardoor we de jeugdspelers meer plezier in het voetbal kunnen laten beleven. De bijeenkomst bestaat uit een theoretisch- en een praktijkgedeelte.

Hier kunnen jullie meer over de Aftrapmodule lezen:

Mocht je nog geen uitnodiging gehad hebben en toch geïnteresseerd zijn meld je dan bij mij
Eddo Siebelink
hoofdopleidingen@sportclublochem.nl