• Alleen met QR-code toegang tot de kantine

Vanaf zaterdag 25 september gaan de nieuwe Coronaregels in. Voor sportkantines gelden grotendeels dezelfde regels als voor de horeca: iedereen vanaf 13 jaar heeft een coronatoegangsbewijs (QR code) nodig om in de kantine te zijn.

Als Sportclub Lochem zullen wij deze regels ook moeten volgen. Dat betekent per zaterdag 25 september het volgende:

• Als je de kantine in wilt, word je om een toegangsbewijs gevraagd.
  • Heb je geen toegangsbewijs? Of wil je deze niet laten zien? Dan kun je in de weekenden gebruik maken van een afhaalloket. Dit loket bevindt zich rechts in de gang (bij de deur van de keuken).
  • Doordeweeks kun je alleen eten en drinken halen in de kantine. Je zal dan dus je toegangsbewijs moeten tonen. Of je kunt buiten op het terras zitten en iemand anders het voor je laten halen.

Je hebt dus geen toegangsbewijs nodig als je:

• eten of drinken afhaalt bij het loket (in het weekend)
  • buiten op het terras zit
  • van het toilet gebruik wilt maken (hiervoor hoef je niet door de kantine)

Help je mee?
Werken met deze regels betekent dat onze vrijwilligers nu extra worden ingezet om het afhaalloket te bemensen. Petje af voor deze vrijwilligers, die nóg meer van hun vrije tijd investeren zodat de kantine voor ons allemaal open kan blijven. We hopen dat jij dat net zo waardeert als wij en dat je hen en ons meehelpt bij het handhaven van de regels. Samen gaat het ons lukken!