• Applaus voor de fotograaf!!

Hij werd op onze facebookpagina al "De Koning Van Het Diafragma" genoemd, maar zelfs dat is te weinig eer voor onze huisfotograaf Henk Jan (HJ voor intimi).

De afgelopen weken heeft hij van alle teams van Sportclub Lochem teamfoto's én portretfoto's gemaakt voor het voetbalplaatjesboek van Jumbo. Van de Sport-In tot aan de 45+ passeerden de teams de lens van Henk Jan! En daarmee was en is het natuurlijk nog niet klaar. Alle foto's moeten bewerkt worden zodat alles netjes in het Jumboboek terecht komt.

Wat ons betreft hulde voor Henk Jan! Hij kon het natuurlijk niet alleen en kreeg daarom ook hulp van oud-bestuurscoryfeeën Teun en Paula, Wendy Bruinooge, aftredend PR-commissielid Ilse en de PR-commissieleden.

Henk Jan, Koning van het Diafragma, 400 ISO-man, Scherpte-Diepte Held, bedankt voor alle tijd die je er in hebt gestoken en nog steeds doet!