• Ben jij al vriend van Sportclub Lochem?

De vrienden van sportclub Lochem (VVSL) - voorheen de Club van 100 - heeft plek voor nieuwe vrienden. Het aantal leden is nog altijd boven de 100, maar binnen de vele Lochem- leden en vrijwilligers kan dit aantal wel uitbreiding gebruiken.

De contributie bedraagt minimaal 50 euro per jaar. Daarvan gaat 50% naar de vereniging voor zaken waar het bestuur van de vereniging niet direct aan toekomt. De leden van VVSL worden vermeld op een bord in de gang van de ingang bij de kantine. Jaarlijks vindt er een ledenvergadering plaats met aansluitend een activiteit, meestal op de club.

Daarnaast worden activiteiten georganiseerd voor de leden van de VVSL, zoals het bezoeken van een wedstijd betaald voetbal, een brouwerij of het inhuren van een spreker etc.

Ook vriend worden? Download hier het of pluk het formulier van het bord in de gang bij de kantine. Dit formulier kan ingeleverd worden bij Piet Kortsmit of per mail aan vriendenvansportclublochem@gmail.com. Voor vragen kun je altijd bellen of mailen met Piet Kortsmit of Gerrit Aanstoot.