• Bestel je trainingsshirt bij de Kledingcommissie

We spelen sinds de winterstop alweer in de nieuwe kledinglijn van Sportclub Lochem. Het komende seizoen zijn er via onze club ook trainingsshirts aan te schaffen. De shirts kosten zo tussen de € 15,= en € 20,=. De exacte prijs is nog niet te bepalen in verband met de ook in de sportkledingbranche stijgende prijzen.

Wil je ook nog een broekje en kousen bij de shirtjes bestellen? Dat kan natuurlijk ook! De broekjes kosten tussen de € 10,= en € 12,50. De kousen € 10,=.

De leiders van alle teams zullen je binnenkort vragen of je iets wil bestellen. Heb je nog niks van hem/haar gehoord, laat hem of haar dan even informeren bij de kledingcommissie.

Om verzekerd te zijn van een trainingsshirt, dan moeten ze besteld zijn bij SKOR vóór 1 juni. De kledingcommissie wil dan graag voor 16 mei aanstaande per team weten wat er besteld moet worden.

Zijn er vragen? Stuur dan een mailtje naar kledingcommissie@sportclublochem.nl

Vriendelijke groet,
De Kledingcommissie