• Beter laat dan nooit: Vrijwilligers Bedankt!

Het weekend van 12 december 2022. Dat weekend zouden de vrijwilligers van Sportclub Lochem bedankt worden voor al het werk wat ze het afgelopen jaar weer voor de vereniging hadden gedaan. Sneeuw en vorst gooiden echter roet in het eten. Bijna alle wedstrijden werden dat weekend afgelast. Het gevolg was dat de presentjes voor de helden niet uitgedeeld konden worden. Er was immers niks te beleven op De Elze, er was (bijna) geen kip te bekennen.

Weggooien is zonde
Om de verspilling tegen te gaan, maar nog belangrijker, om onze vrijwilligers tóch te bedanken is er besloten om zaterdag 21 januari en zaterdag 28 januari onze blijk van waardering aan hen te tonen. Op die dagen worden de aardigheidjes tussen 9:00 uur en 14:00 uur uitgedeeld aan de vrijwilligers van onze mooie club. En ja, er staat inderdaad "fijne feestdagen" op, maar bedenk dan: weggooien is zonde en de waardering is er niet minder om!

VRIJWILLIGERS BEDANKT!