• Bondsridder Joey Mense

Op 8 december 2023 vond de Jaarvergadering van Sportclub Lochem plaats. Het hoogtepunt van deze vergadering was dat Joey Mense is benoemd tot erelid van onze mooie vereniging!

Joey is gedurende 16 jaar international geweest van het Nederlandse CP-team en in die periode heeft Joey maar liefst 137 interlands gespeeld! Joey is op meerdere eindtoernooien actief geweest, waaronder op 3 Paralympische Spelen (Rio, Peking en London). En bovenal is Joey een geweldige ambassadeur van Sportclub Lochem.

Vorige maand is Joey al benoemd tot bondsridder van de KNVB. Een enorme eer: Joey is hiermee lid geworden van een zeer exclusieve club waarvan enkele andere leden zijn: Louis van Gaal, Ruud Gullit, Willem van Hanegem, Guus Hiddink, Ronald Koeman, Like Martens, Arjan Robben en Sarina Wiegman.

En nu is Joey dus ook erelid van Sportclub Lochem. Eigenlijk is dat een nog veel exclusievere club met als enig andere levende leden Henny Ruiter en Jan Brunshorst. Als vereniging zijn we ongelofelijk trots dat we een gigant als Joey in ons midden hebben!