• Cheque Speciaal Voetbal

Op donderdag 21 december heeft het Speciaal Voetbal op het gemeentehuis van Lochem een cheque van maar liefst € 1.332,50 uitgereikt gekregen om de samenwerking tussen Witkampers en Sportclub Lochem een extra steuntje in de rug te geven.

Een dag eerder was er voor alle medewerkers van de Gemeente Lochem een Kerstmarkt. Medewerkers kunnen hier hun Kerstpakket ontvangen, maar hebben ook de mogelijkheid om de waarde hiervan aan een goed doel te schenken. Als goed doel was dit jaar gekozen voor het initiatief om zoveel mogelijk jongeren met een beperking aan het voetballen te krijgen middels een samenwerking tussen de Witkampers en Sportclub Lochem.

Uit handen van wethouder Lex de Goede ontving speler Ivar Welgraven dit geweldige bedrag onder goedkeurend oog van Bert Gotink en Hans Klomphaar namens beide clubs. Dit bedrag komt dus écht vanuit de medewerkers van de Gemeente Lochem en is dus niet te verwarren met donaties van inwoners van onze gemeente.

Tijdens de uitreiking werd door de wethouder geïnteresseerd gevraagd op welke manier het Speciaal Voetbal wordt aangeboden en wat het de spelers en hun ouders voor plezier geeft. Met dit mooie gebaar kunnen leuke dingen worden gedaan of georganiseerd om meer aandacht en meer leden te krijgen voor het Speciaal Voetbal.

Wil je meer weten over speciaal voetbal of een keer meetrainen neem dan contact op met Hans Klomphaar (06-27306976)