• Cindy Ten Elshof stapt uit het bestuur

Na ruim 5 jaar deel te hebben uitgemaakt van het bestuur van Sportclub Lochem heeft Cindy ten Elshof besloten het bestuur te gaan verlaten. Op de eerstkomende ALV zullen we formeel afscheid nemen van Cindy als bestuurslid, maar Cindy zal haar bestuurswerkzaamheden al met directe ingang beëindigen. Dit is mede ingegeven door de revalidatie van de ernstige beenbreuk die Cindy eind vorig jaar heeft opgelopen. De revalidatie van deze beenbreuk zal naar verwachting nog maanden duren, en het is belangrijk dat Cindy hier de prioriteit aan kan geven.

Cindy zal als vrijwilliger binnen Sportclub Lochem actief blijven. Zo zal Cindy de portefeuille ‘Vrijwilligers’ blijven coördineren; Cindy wil dit graag met een aantal andere leden doen. Ook zullen we de komende weken inhoud van de portefeuille ‘Vrijwilligers’ gezamenlijk gaan evalueren.

Graag willen we Cindy danken voor al haar inspanningen binnen het bestuur van Sportclub Lochem. We zullen haar missen als bestuurslid, maar gelukkig blijft Cindy actief binnen onze vereniging. En bovenal wensen we Cindy heel veel sterkte met haar revalidatie!

Bestuur Sportclub Lochem