• De teamindeling: een toelichting van de TC

De voorlopige indeling Jeugd zal zondag 18 juni om circa 19:00 op de website van Sportclub Lochem verschijnen.

In lijn met eerdere berichten van de TC, willen we een tweetal zaken nogmaals aanstippen:

- We proberen iedereen zoveel mogelijk in te delen binnen de eigen leeftijdscategorie, dat biedt echter geen garanties. We komen nu eenmaal niet altijd goed uit met de aantallen en dan kunnen we niet anders dan schuiven, dit staat ook in ons beleidsplan.

- We weten uit ervaring dat er bij sommige ouders en/of spelers de behoefte bestaat om vragen te stellen n.a.v. de teamindeling. Net zoals voorgaande jaren willen wij hieraan graag gehoor geven. Er kan wederom een aanvraag worden gedaan voor een persoonlijk gesprek middels een email naar tc_splochem@yahoo.com . In samenspraak zal dit gesprek vervolgens telefonisch of op de Elze bij Sportclub Lochem plaatsvinden.