• Derby van het jaar al vroeg in het seizoen

Zondag 10 oktober staat de derby van het jaar weer op het programma. Dan ontvangen we de Witkampers op sportpark de Elze. Een happening waar iedereen in de gemeente Lochem al maanden naar uitkijkt!

Al sinds jaar en dag is de broedertwist tussen Lochem en Witkampers een voetbalfestijn. Honderden toeschouwers langs de lijn, een geweldige sfeer en strijd op het veld. Beide ploegen hebben in de competitie nog maar weinig kunnen laten zien. Witkampers verloor haar eerste en enige wedstrijd tot nu toe, Sportclub Lochem liep tegen twee nederlagen aan bij de start van de competitie. De twee ploegen hebben dus wat recht te zetten en zullen gebrand zijn op een goede uitslag.

Let op: bij de entree en voor de verloting kan alleen met gepast geld worden betaald! Niet-leden tot 16 jaar en boven de 65 jaar: 1.00 euro. Niet leden 16-65 jaar: 3.00 euro