• Gerrit Aanstoot jubileert: al 30 (!) jaar trouw bestuurslid

Al bijna een half mensenleven is Gerrit Aanstoot lid van het bestuur van Sportclub Lochem. Onze voorzitter Jakob Boelens kwam hem vanavond feliciteren met deze mijlpaal.

Op 1 november 1991 trad Gerrit toe tot het bestuur van onze SP. In de jaren daarvoor was hij al herhaaldelijk benaderd. Gerrit: "Ik wist de boot telkens af te houden omdat ik met een opleiding bezig was. Toen toenmalig voorzitter Hennie Ruiter er lucht van kreeg dat ik mijn diploma had gehaald, was hij er als de kippen bij." Gerrit kwam en ging nooit meer weg. "Mijn vrijwilligerswerk voor Sportclub Lochem is een onderdeel van mijn leven geworden. Ik weet eigenlijk niet anders meer."

Namens de hele vereniging: ontzettend bedankt voor je loyaliteit en je inzet Gerrit. Dertig jaar lang is echt een serieuze mijlpaal. Fantastisch!