• Gemakkelijke overwinning van Lochem 1 op KSV 1

Sportclub Lochem 1 - KSV1

Zondag 13 november stond het duel tegen KSV uit Vragender op het programma voor onze Blauw-Gelen. Na de verliespot van vorige week was de spirit hoog om een goed resultaat neer te zetten. Om 14:00 uur werd er afgetrapt en Lochem kwam goed georganiseerd en fel voetballend voor de dagwat na 16 min resulteerde in de 1-0 door Vincent Terleth. Lochem bleef daarna goed druk zetten en combineren waarna in de 29e minuut Thomas Meurs vanaf de linkerflank diagonaal in de rechter bovenhoekschoot: 2-0

De tweede helft werd de "Musa Dagdelen-show". Met een loepzuivere hattrick in de 67e, 71e en 79e minuut zette hij Lochem met een vrije trap, een penalty en een droge knal in de korte linkerhoek op een en zeer verdiende 5-0 voorsprong wat ook de einduitslag werd.

Volgende week zondag is het de uitwedstrijd tegen Ulftse Boy`s die 3e staan op de ranglijst.

Op zaterdagavond 26 november staat om 19:00 uur de derby tussen Lochem en Reunie op sportpark de Elze op het programma met aansluitend een gezellige avond in de kantine georganiseerd door de spelers van de selectie Lochem 1. Dus komt allen!!!!

Groeten,
Bert

klik hieronder op de link voor het filmpje van de goals van Sportclub Lochem