• Gerhard Schippers is ons nieuwe Hoofd Jeugdopleiding

Gerhard Schippers wordt Hoofd Jeugdopleiding

Recentelijk heeft Eddo Siebelink aangegeven te stoppen als Hoofd Jeugdopleiding bij Sportclub Lochem. We zijn hem zeer dankbaar voor al het werk dat hij gedurende de laatste jaren verzet heeft voor de vereniging en we zullen hem vast en zeker ook in de toekomst op en rond de Elze blijven zien, gelukkig maar!

Vanaf 1 augustus wordt Gerhard Schippers onze nieuwe Hoofd Jeugdopleidingen. We zijn zeer verheugd dat Gerhard terugkeert in een mooie rol bij de club. Hij zal zich met name richten op het actief begeleiden, ontwikkelen en behouden van trainers. Goede trainers, in de breedste zin van het woord, zijn immers cruciaal voor spelplezier en ontwikkeling van spelers.

In eerste aanzet zal Gerhard zich richten op trainers in de junioren, van O13-O19. Daarnaast zal hij natuurlijk - samen met de technische commissie - een leidende rol vervullen in het verder ontwikkelen van het voetbaltechnisch beleid, en het bewaken van voetbalvisie en opleidingsvisie van de club.

Met Sportieve Groeten,
Pieter Franssen
bestuurslid voetbalzaken Jeugd (voorzitter TC)