• Gerrit Brummel overleden, trainingen en wedstijden gaan door

Afgelopen dinsdag bereikte ons het onverwachte en droevige bericht dat Gerrit Brummel is overleden. Gerrit was een prominent en zeer geliefd lid van onze vereniging. De afgelopen dagen hebben vele leden de vraag gesteld of de wedstrijden van komend weekend zouden doorgaan. In nauw overleg met de familie, en in lijn met de wens van Gerrit, is besloten dat alle trainingen en wedstrijden doorgang zullen vinden zoals ze zijn gepland. Gerrit hield van voetbal, en hij genoot er van anderen te zien voetballen. Het plezier dat Gerrit zelf beleefde aan het voetbal gunde hij ook anderen.

Gerrit was een nuchter mens en hij vond dat het leven vooral gewoon moest doorgaan, ook wanneer hij er niet meer zou zijn. Ter nagedachtenis aan Gerrit zullen Heren 2 komende zaterdag, Heren 1 komende zondag en Vrouwen 1 komende woensdag hun wedstrijden met rouwbanden spelen. Voorafgaand aan hun wedstrijden zal een minuut stilte in acht worden genomen. Sober en plechtig. En vervolgens zal er in iedere wedstrijd, in lijn met de wens van Gerrit en om hem te eren, worden gestreden voor de overwinning.

Bestuur Sportclub Lochem