• Dit zijn de topverkopers van de Grote Club Actie 2020

Hoor wie klopt daar kinderen? Niet sint en piet, maar Sportclub Lochem, en dan in het bijzonder Arend (van de Grote Club Actie) en Tom (van het bestuur). Zij verrasten een 11-tal jonge topspelers van Sportclub Lochem gisteravond thuis (sommigen al fris gedoucht in de badjas) - en op het trainingsveld - met een leuk cadeau omdat zij dit jaar 20 loten of meer verkochten in de Grote Club Actie. Topverkoper van het jaar werd Justen Lansink met 47 (!) verkochte loten.

Dankzij de tomeloze inzet van alle jeugdspelers, van Arend, Bram en Petra van de organisatie, van alle leiders die soms heeeeeeeel lang moesten smeken of de boekjes alstublieft konden worden ingeleverd (:-)) en niet te vergeten van de bestuursleden die samen 21 superloten verkochten - bracht de Grote Club Actie dit jaar ruim 5.000 euro in de clubkas. Dat is vijf x zoveel dan waar we op hadden gerekend in de begroting. Petje af dus voor jullie allemaal, dit hebben we samen maar mooi voor elkaar gekregen!

De vijf beste verkopers van 2020

1. Justen Lansink - 47 loten
  2. Kaj de Lange - 41 loten
  3. Luuk Pannemans - 41 loten