• Goed paasweekend voor Lochem !

Nadat we zaterdag bij de Witkampers al getuige konden zijn van het winnen van de tweede periode (Turkse Kracht won in Laren met 3-1) wachtte tweede Paasdag de wedstrijd tegen Colmschate 33.

Met de zekerheid van de nacompetitie speelde Lochem vanaf het begin geconcentreerd en aanvallend. Met Thomas Meurs opnieuw in uitblinkende rol. Het was Nick Brigg die na een klein kwartiertje de score opende op aangeven van Thomas en het was dezelfde Thomas die doorgebroken en na het omspelen van de keeper er fraai 2-0 van maakte.

Na de pauze een opnieuw sterk Lochem dat via een overtuigende penalty van Rico Lammerdink en een technisch hoogstandje van Ruben Boonk uitliep naar 4-0. De tegenstand van Colmschate dat niets meer te winnen en te verliezen had, was duidelijk gebroken.

Met een mooie balans tussen routine en jeugd en een prima teamsfeer gaan we zo geleidelijk aan toe naar de allesbeslissende laatste drie wedstrijden. Eerst 12 mei Zwolle SV uit. Dan de kraker tegen Wijhe 92 op 19 mei. HOU DIE DATUM VAST VRIJ! Want dan zal de beslissing waarschijnlijk vallen of Lochem rechtstreeks naar de tweede klasse gaat !!! Om tenslotte met een uitwedstrijd tegen KCVO de competitie af te sluiten.

Hoe sfeervol zou het zijn als alle jeugdspelers en hun ouders, verzorgers leiders en supporters in hun Sc.Lochem shirt op 19 mei aanwezig zijn ! Sportclub Lochem tegen Wijhe 92. DE WEDSTRIJD VAN HET JAAR !

Ger ten Asbroek Voorzitter