• Golstein nog één seizoen door bij Sportclub Lochem

Henry Golstein begint komende zomer aan zijn laatste seizoen als hoofdtrainer van Sportclub Lochem. Zowel bestuur als spelersraad maken graag nog een jaar gebruik van de kennis en ervaring van de - van oorsprong Lochemse - oefenmeester. Nog voor de zomer start de vereniging met het opstellen van een profiel voor de opvolger van Golstein.

Henry Golstein zal het bestuur het komend seizoen adviseren bij het opstellen van het profiel voor zijn opvolger en bij het verder verbeteren van de voetbaltechnische structuur bij de club. Ook na zijn vertrek als hoofdtrainer blijft Golstein mogelijk betrokken bij de vereniging. Beide partijen zijn daar nog over in gesprek. Sportclub Lochem-voorzitter Jakob Boelens: “Henry is niet alleen een van de beste trainers uit de regio, hij heeft ook een enorm netwerk. We zien Henry als iemand die veel waarde kan toevoegen aan onze voetbalinhoudelijke ambities, mogelijk ook in andere rollen dan die van hoofdtrainer.”

Naast Golstein blijft ook keeperstrainer Maarten Striekwold komend seizoen verbonden aan Sportclub Lochem. Rudolf de Jager start bij de staf van het eerste elftal als teammanager. In zijn rol als teammanager zal Rudolf de Jager zich richten op het realiseren van zo goed mogelijke condities voor de spelers in de selectie, nu en in komende seizoenen. Rudolf zal hiertoe nauw contact onderhouden met en tussen de selectie, de staf en het bestuur.