• Grote Club Actie groot succes

Hugo Rensen is dit jaar met 28 verkochte loten de best verkopende topverkoper van de Grote Club Actie. Gevolgd door Joris Rensen met 26 loten, Boris Boelens met 23 verkochte loten en Mathijs van Dam, Kaj de Lange en Joep Winkeldermaat ieder met 21 loten.

Maandagavond 2 december kwamen de winnaars en hun ouders naar de kantine om uit handen van Arend Bouwmeester de prijzen uitgereikt te krijgen.

"Het is gelukt om ook dit jaar weer meer loten te verkopen dan in het vorige jaar. In totaal zijn er 685 loten verkocht door Sportclub Lochem. We hopen volgend jaar weer op jullie inzet te kunnen rekenen" aldus Bouwmeester.

De jongens konden kiezen uit een door de selectie van de Graafschap gesigneerde Graafschap-bal of toegangskaarten voor een thuiswedstrijd bij de Graafschap. De prijzen werden aangeboden door BVO de Graafschap. Daarnaast ontvingen de verkopers ieder 20 loten of een viertal kortingsbonnen voor dagjes uit.

Het team van JO13-2 is het beste verkopende team met 114 verkochte loten. Bij de senioren is de eerste selectie het best verkopende team met 36 loten.

Binnen de groep van sponsoren van Sportclub Lochem zijn 3 sponsorloten verkocht, goed voor 3 maal 150 Grote Club Actie loten.

Namens de club danken de organisatoren Petra van Westerhuis, Bram van Enckevort, Gerrit Aanstoot en Arend Bouwmeester alle verkopers en sponsors voor hun inzet om deze Grote Club Actie tot zo'n groot succes te maken.

Op de bijgevoegde foto's de trotse winnaars met hun gewonnen prijs. De ouders hebben toestemming gegeven om deze foto’s op de site te plaatsen.