• Grote Clubactie 2022: het resultaat!

Einde Grote Club Actie 2022

De grote club Actie 2022 is weer voorbij en de trekking zal begin december plaatsvinden. De lotenkopers hebben inmiddels een bankafschrift met de lotnummers ontvangen of een mail met de lotnummers. We hopen dat er weer prijzen zullen vallen binnen de verkochte loten van Sportclub Lochem.

De verkoop is goed verlopen en het gestelde doel (2.500 euro) is ruim gehaald met dank aan onze verkopers. Naast de normale loten zijn er ook een 4 tal superloten verkocht. Dit zijn 50 nummers in 1 superlot.

Na de trekking gaan wij de stand opmaken v.w.b. onze topverkopers. Ook als je 25 of meer loten hebt verkocht kom je in aanmerking voor een herinnering. Deze worden beschikbaar gesteld door de organisatie van de Grote Club Actie. Zodra deze binnen zijn gaan we iedereen uitnodigen voor de prijsuitreiking in onze kantine op het sportcomplex.

Namens de organisatie (Petra van Westerhuis, Tom Schooltink, Bram van Enckevort, Gerrit Aanstoot en Arend Bouwmeester) willen wij iedereen bedanken voor zijn of haar inzet, zodat de Grote Club Actie 2022 weer tot een succes is gemaakt.