• GWVV 1 - Sportclub Lochem 1: een lach en een traan

Sportclub Lochem 1 bewees goed uit de winterstop te zijn gekomen na de overwinning vorige week op koploper Vios Beltrum 1.

Na het droevige bericht van het overlijden van Gerrit Brummel moest vandaag aangetreden worden tegen G.W.V.V. 1.
In nauw overleg met de familie Brummel en in lijn met de wens van Gerrit ging de wedstrijd door, mits er gestreden zou worden voor de overwinning!

Na een indrukwekkende 1 minuut stilte ging de wedstrijd van start. Na kansen over en weer had Lochem het beste van het spel. Na een eerste helft waarin niet werd gescoord, kreeg Lochem vlak na rust een terechte penalty. Musa Dagdelen bleef koelbloedig 0 – 1.

Vervolgens werd het snel – na een fantastische goal – 0 -2 door Ruben Boonk, 0 – 3 door Vincent Terleth (mooie aanval) en uiteindelijk 0 - 4: weer Ruben Boonk.

Een goede wedstrijd van Sp. Lochem met als resultaat de eerste plaats in de 2e periode.

Maar misschien nog wel veel belangrijker na deze voor Sportclub Lochem emotionele week: Er is gestreden voor de overwinning zoals Gerrit dat wilde!

Een dag met een lach en een traan....